Kniha sa delí na tri základné časti: Novinárstvo, Noviny a Novinári. Dynamickosť knihe dodáva jej tretia časť s autentickými výpoveďami novinárov o novinároch... Zobraziť viac
Kniha je extraktom kolektívnej skúsenosti bádateľov žurnalistiky i jeho vlastných skúseností a podáva priateľskú ruku všetkým, ktorí majú vzťah k dennodenne prichádzajúcemu zázraku zvanému NOVINY. Zobraziť viac
Ako sa robia noviny nv. - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 164 str. - ISBN: 80-89033-59-8 - Kniha Zobraziť viac
Prieskumy pre marketing.manaž. - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 378 str. - ISBN: 978-80-89033-66-9 - K Zobraziť viac
Marketing vo vydavateľstve Fantázia alebo skutočnosť? Zobraziť viac
Prvá kapitola hovorí o ľudskom kapitáli, druhá kapitola je venovaná klasickým teóriám (public relations, human relations ai.). Tretia kapitola... Zobraziť viac