Chcete spoznať nový populárny programovací jazyk? Viete, že s programovacím jazykom Python pracujú aj v Googli, Faceboooku i CERN-e? Ponúkame vám novú učebnicu, ktorá dodržiava nielen didaktické zásady, ale zároveň aj podporuje... Zobraziť viac
Čaká vás maturita z informatiky? Ponúkame vám zbierku 64 riešených úloh v textovom či grafickom režime, ktoré sú určené pre učiteľov aj študentov. Úlohy svojou náročnosťou a zložením spĺňajú požiadavky na prvú časť... Zobraziť viac
Očakávané pokračovanie úspešnej príručky Minecraft. Chcete si vo vlastnom svete postaviť zložitejšie ruditové konštrukcie, mlynček na zombie alebo jadrový reaktor? Potom ste narazili na tú pravú knihu! Dozviete sa všetko potrebné o... Zobraziť viac
GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i konzolových hrách. Zobraziť viac
Málokto z nás si uvedomuje, že v skutočnosti to tak vôbec nie je ako sa nám to máli a zdá alebo ako to navonok vyzerá, že v skutočnosti je to celkom a úplne inak. V skutočnosti vnímame svoju realitu práve symetricky naopak a obrátene,... Zobraziť viac
Naučte sa stavať, nájdite hromadu koristi a prekabáťte nepriateľov v posledných fázach hry v najhranejšej hre na svete. V knihe Fortnite: Pokročilé bojové taktiky nájdete tie najlepšie stratégie a tipy od skúseného hráča. Zobraziť viac
Digitálne média nás odbremeňujú od duševnej práce. To, čo sme kedysi riešili hlavou, vybavujú dnes za nás počítače, smartfóny, organizátory a navigácie. Prináša to však nesmierne nebezpečenstvo, tvrdí Manfred Spitzer, renomovaný... Zobraziť viac
Tajná správa, vierolomnosť, úklady a úspech daný od Boha. Zlatá žatva zavedie čitateľa z Perzie do upadajúceho Jeruzalema. Osud biblického Nehemiáša, ktorý sa podujme vzkriesiť mesto svojich predkov a obnoviť... Zobraziť viac
GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i konzolových hrách. Kromě recenzí, historií her ... Zobraziť viac
Naučiť sa dnes programovať je oveľa jednoduchšie, ako kedysi. S množstvom návodov a fór je dnes riešenie problému vzdialené len niekoľko minút hľadania. My vám prinášame túto jedinečnú eučebnicu programovacieho jazyka Imagine (http:// Zobraziť viac
Román o experimente s najstaršou drogou sveta. Príbeh o stávke, či sa dá na veľkú lásku zabudnúť, keď ju nahradíme množstvom malých. Mladý vedec hľadá odpovede, na ktoré je aj veda krátka. Zobraziť viac
Chlapci a dievčatá dobrovoľne otvárajú knihu, namiesto aby strávili ďalšie popoludnie pri počítači. Myslíte si, že je to sci-fi ? Nie. To sú Zajatci Minecraftu! Napínavý a dychberúci príbeh na motívy svetoznámej počítačovej hry... Zobraziť viac
Kniha „Komáre v raji“ obsahuje 44 cestovných príbehov z 21 krajín (ako India, Egypt, Francúzsko, USA a ďalších), rozdelených do dvanástich kapitol a záverečnej kapitoly troch obecných zamyslení. Dotýkajú sa tém ako NÁSTRAHY NA... Zobraziť viac
Prečo tisíce Slovákov zdieľajú články obskúrnych webov, ktoré si pred pár rokmi všímal len málokto? Ako vyzerajú manipulácie na sociálnych sieťach? A je pravda, že slovenské médiá klamú a píšu to, čo im diktujú vlastníci? Zobraziť viac
Kniha ponúka prehľad najvplyvnejších etnografických štúdií magických predstáv a praktík v Británii, Francúzsku, Nemecku, Spojených štátoch, Rusku a na Slovensku v období od polovice 19. storočia do polovice 20. storočia. Zobraziť viac
Kedysi sme na zosnulých spomínali nad hrobom či s fotoalbumom v ruke. Dnes s nami po smrti ostávajú čoraz častejšie na Facebooku. Ako ich prítomnosť v online svete ovplyvňuje to, ako za nimi smútime? Môže facebookový profil zosnulého... Zobraziť viac
Naše životy sú popretkávané rôznorodými situáciami, ktoré akoby sme nedokázali ovplyvniť. Najintenzívnejšie pociťujeme príkoria a negatívne udalosti. A vtedy sa pýtame „prečo?“ alebo „prečo práve ja?“ Zobraziť viac
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu... Zobraziť viac
Dá sa povedať, že v kognitívnej vede, napriek vzájomnej rivalite a nekompromisnej kritike, v súčasnosti koexistujú tri hlavné paradigmy: symbolová (podľa nej sa myseľ podobá na digitálny počítač, ktorý má k dispozícii symbolové... Zobraziť viac
Druhý diel učebnice Programujeme v Pythone vás hlbšie zoznámi s programovaním v jazyku Python 3. Druhý diel je plynulým pokračovaním nielen pre študentov, ktorí sa chcú venovať programovaniu hlbšie alebo sa pripravujú na maturitu z... Zobraziť viac